też byłem parę razy u Kimocha ze swoją ibizą TDI, jak najbardziej mogę polecić
upływ prądu na masę.
Zwiń
X
-
upływ prądu na masę.
Odrazu zaznacze że nie znam się na elektryce i wolałbym aby ktoś mi nakreślił gdzie moze leżeć problem. W mojej skodziance mam roczny akumulator . Niestety co kilka dni muszę go łądować bo rozłądowuje sie. Pojechałęm do sklepu gdzie go kupiłem i tam mi go sprawdzili i aku dobry 75% ale jest upływ prądu na masę. Mówiąewnie radio, więc pojechałem do elektryka, wyjął bezpiecznik radia i taki sam upływ jaki był. . W samochodzie ładowanie jest ok. Upływ jest podobno niewielki 0,3-0,4 nie wiem czego (nie znam się) ale żona kilka razy pojedzie do pracy i kaput pod blokiem. Mechanik stwierdził że teraz są takie akumulatory , chiński szajs, . Nie pamietam producenta aku. ale podobno grupa Bosh i nie mieli jeszcze reklamacji na nie.
Gdzie szukać problemu i od czego zacząć, to bardzo uciazliwe.
-
-
Upływ prądu na mase to tak zwany pobór prądu podczas wyłączonego zapłonu - tak mniemam....
Prąd pobierać może radio, alarm, syrenka alarmu i każda innaczęść elektryczna w aucie.
Zobacz jeszcze może lampkę w schowku, w bagażniku (czy gasną)
Pobór prądu nie powinien przekroczyć 0,04A. Czyli masz pobór prawie 10 razy większy od maksymalnego. Wyciągnij i odłącz radio, znajdź alarm odłącz. Odepnij syrene alarmu. No trochę szukania.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
zakup miernik, wepnij się w szeregowo w klemę akumulatora, ustaw miernik na obwód mierzenia dużych prądów
zamknij auto, normalnie auto po zamknięciu bierze kilka mA, jak masz kilkaset to za dużo
wyciągaj bezpieczniki po kolei i przy którymś pobór prądu spadnie pewnie i ten obwód żre prąd
jak nie kumasz co napisałem to jedź do dobrego elektryka->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
BOODZISZ jest wiele elementów które mogą Ci pobierać prąd, co do żarówki to prawdopodobieństwo jest znikome. Zastosuj metodę którą opisał Ci krzynol, jest dosyć prosta i szybka. No i, co najważniejsze, da Ci odpowiedź gdzie szukać problemu. Bo tak to masz jak szukanie igły w stogu siana...Życie to nie je bajka, to je bitwa!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolwyciągaj bezpieczniki po kolei i przy którymś pobór prądu spadnie
jest jednak jeden obwód którego nie da się tak zdiagnozować - rozrusznik
brudny, zasolony i zazieleniony styk stałego plusa na obudowie rozrusznika też może dawać taki efekt - niby zwarcia nie ma nic nie iskrzy a pobór prądu jest
jeśli to nie to, to mały przegląd rozrusznika nigdy nie zaszkodzi5,5l/100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BOODZISZUpływ jest podobno niewielki 0,3-0,4
Komentarz
-
-
Otóż wczoraj byłem u elektryka i wywalił błąd oswietlenia kabinowego. Podobno rozebrał tam jakieś urządzenie elektroniczne i polutował ale mówi że tak naprawdę nie wie od czego to moze być bo upływ prądu się trochę zmniejszył ale i tak jest za wysoki. Na zasadzie : "jeździć i zobaczymy" wróciłem do domu.
Panowie podpowiedzcie jak sprawdzić sam aku tym miernikiem (jaki miernik?). W tym momencie aku mam wyjęte i podpięte pod prostownik i dalej jak sprawdzić ten upływ ,co gdzie podpiąć?
Komentarz
-
-
zwykly miernik . ustawiasz na mierzenie A , amperów , ja ustawiam na 20 lub 40 zdejmujesz kleme minusowa i miernik wpinasz szeregowo w miejsce odpiecia
i odczytujesz pomiar , ampery mierzy sie w szeregu, volty równolele , kiedys to bylo na fizyce , teraz to nie wiem chyba juz nie .....jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Na uczelni mialem ze pobór ma w aucie ma byc nie wiekszy na 35 mA. Czyli 0.035A.
Miernik wpiety w szereg miedzy slupek aku a kleme. Wtedy tez patrzac na miernik wyciagamy pokolei bezpieczniki i sprawdzamy czy spada ten pobór. Jak spadnie to wiemy juz gdzie lezy porblem. Poprostu sprawdzamy co zabezpiecza dany bezpiecznik i juz wiadomo na czym sie stoi.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BOODZISZOtóż kupiłem miernik. Podpialem i niestety łobuzy nic nie zrobili, nadal pobór 0,35A . Jutro spróbuje włożyć inny aku, może to wina aku. Jeżeli okaże się ze nie to wyjmować każdy bezpiecznik z osobną i patrzeć czy spada? Macie jakaś rozpiskę który bezpiecznik jest do czego?G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BOODZISZNiestety , powyciagałem wszystkie bezpieczniki jeden po drugim i nic nie spadało.
Komentarz
-
Komentarz